E$S easyshop
Korespondenční adresa
Ke Kamenci 151
Pardubice 530 03
email: easyshop.jex.cz@centrum.cz
Tel. 776 358 149
gagner de l'argent
TOPlist
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky

Obchodní podmínky

1) Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) Objednání zboží a služeb
Zboží je objednáváno ze zahraničí.
Před distribucí zákazníkům je pečlivě zkontrolováno.
Stane-li se zboží po Vašem zaplacení nedostupným, bude Vám uhrazená částka vrácena v plné vyši.

3) Potvrzení objednávky
Objednávka je přijata do 36 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
Po zaslání faktury za vámi objednané zboží, bude vaše objednávka považována za závaznou.

4) Zrušení objednávky
Každou objednávku můžete do 24 hodin e-mailem zrušit a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) Způsoby platby
Platba předem na účet.
Platba dobírkou.
Při nákupu na dobírku platíte při převzetí zásilky na své poště.
Platba hotově při osobním převzetí ve městech : Pardubice, Hradec Králové, Lázně Bohdaneč, Heřmanův Městec, Chrudim a blízké okolí.

6) Doručení
Doporučená zásilka – Česká pošta - 40,- Kč.(platba předem)
Dobírka 60 Kč. Při koupi 1-2 kusů (dle váhy)
Dobírka 90 Kč. Při koupi 3 a více kusů (dle váhy)
Osobní převzetí podle nabídky měst 0,- Kč
Více zboží platí jedno poštovné.


7) Reklamace a záruka
Za vady, které mohou nastat při přepravě neručíme, ale možnost tohoto výskytu je minimální. Zboží je zasíláno v perličkových obálkách.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) vady vzniklé nesprávným použitím výrobku
c) vady vzniklé nesprávným skladováním
d) vady vzniklé mechanickým poškozením

Postup při reklamaci:
1. O vzniklé vadě nás informujte emailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na adresu, která vám bude zaslána, jakmile přijde email, že jste nuceni reklamovat zboží.
3. Do zásilky uveďte číslo objednávky, důvod reklamace, vaši adresu.
4. Uveďte, jakým způsobem chcete, aby vaše reklamace byla vyřízena - zaslání nového zboží/zaslaní peněz za reklamované zboží (v tomto případě připište i číslo účtu pro navrácení platby za zboží).
5. Přidejte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů.

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním, zneužitím a použitím třetí osobou. Jsou používány pouze pro zaslání objednaného zboží a komunikaci se zákazníkem. Po transkaci se uchovávají pouze čísla objednávek a kopie paragonů.
Přidejte se knám, na Easyshop.jex.cz

Thank you for visiting
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one